بهترین جراح زیبایی بینی بازیگران معروف در تهران و خصوصیات خوب آن

دکتر سید مجید کاظمی متولد تهران می باشد. ایشان پس از تحصیلات مقدماتی تحصیلات متوسطه را در دبیرستان امام علی ابن موسی الرضا (قلهک) به اتمام رساند. دکتر...

asmasaleh

عضو جديد
مسجل بالموقع
بهترین جراح زیبایی بینی بازیگران معروف در تهران و خصوصیات خوب آن
دکتر سید مجید کاظمی متولد تهران می باشد. ایشان پس از تحصیلات مقدماتی تحصیلات متوسطه را در دبیرستان امام علی ابن موسی الرضا (قلهک) به اتمام رساند.

دکتر کاظمی با رتبه 100 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و با کسب رتبه سوم پره انترنی دوره انترنی را در همان دانشگاه شروع کرد و با معدل الف دوره پزشکی عمومی را تمام کرد. سپس با کسب رتبه 50 وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی صورت در دانشگاه تهران، بیمارستان امیراعلم شد. ایشان در طول دوره رزیدنتی علاوه بر انجام عملهای جراحی زیاد، تحقیقات زیادی در مورد گوش و حلق و بینی و به خصوص زیبایی انجام داد و چندین مقاله در زمینه زیبایی و بویایی در مجلات معتبر داخلی و خارجی نوشت (لینک مقالات در پایین موجود است).

دکتر کاظمی با رتبه سوم بورد فارغ التحصیل شد و از آن سال تاکنون مشغول انجام فعالیت های علمی و درمانی می باشند. ایشان سابقه عضویت هیات علمی دانشگاه و مدیر گروهی را نیز دارند و بهترین جراح بینی در کشور هستند که تا کنون بیش از 3000 عمل جراحی زیبایی انجام داده اند.

- عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
- عضو انجمن راینولوژی ایران
- عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران
- عضو جامعه جراحان ایران

یکی از سوالاتی که به طور مکرر از دکتر کاظمی توسط بیماران محترم پرسیده می شود این است که خصوصیات یک جراح بینی خوب از نظر شما چیست در این جا سعی می شود به این سوال در حد امکان پاسخ داده شود .

مورد دومی که بیماران محترم باید حتماً توجه فرمایند سابقه و رضایت بیماران قبلی از پزشک می باشد که برای این موضوع می توانید مستقیماً به صفحه اصلی سایت پزشک مراجعه فرمایید و نظرات بیماران را مطالعه کنید یا خود اقدام به پرس و جو در مورد نظرات بیماران فرمایید

جهت شناسایی یک جراح بینی خوب باید به تجربیات و سالهایی که ایشان عمل کرده است دقت لازم را مبذول فرمایید. جراحان با تجربه معمولًا بالای ده سال سابقه جراحی فقط در زمینه جراحی بینی دارند. همین جا باید یادآوری کنم جراحی که زیبایی شکم و سینه انحام می دهد اصلاً انتخاب خوبی برای جراحی بینی شما نیست، زیرا بینی بافت بسیار حساس و ظریفی دارد و دقت بسیار در عمل می طلبد.

به عنوان نکته آخر در شناسایی جراح بینی خوب به وضعیت تنفسی بیماران بعد عمل حتماً توجه فرمایید. دیده شده جراحان زیر مجموعه دندانپزشکی و پزشکان عمومی در نتیجه عمل بینی مشکلات جدی تنفسی برای بیمار ایجاد می کنند در این مورد بهترین گزینه جراحان گوش وحلق وبینی هستند.

این روزها با توجه به تبلیغات نادرست ماهواره ای متاسفانه دخالت نابحا در جراحی بینی مشکلات وسیعی برای متقاضیان عمل جراحی بینی ایجاد کرده است. همین جا و در همین مقاله توجه بیماران را به نکات بالا در شناسایی یک جراح بینی خوب جلب می کنم.


جراحی زیبایی بینی در بین بازیگران بسیار شایع شد و بسیاری از بازیگران به سراغ جراحی زیبایی بینی رفتند که برخی دلیلی برای انجام این جراحی بیان کردند اما بسیاری از آن ها بی دلیل اقدام به جراحی زیبایی کردند و پشیمان شده اند و دلیل پشیمانی آن ها به این خاطر است که کارگردانان پروژه های تاریخی به دنبال بازیگرانی است که بینی اش عمل کرده نباشد زیرا برای فیلم های تاریخی شخصیت های تاریخی باید بینی عمل نکرده داشته باشند و چهره ای با بهترین دکتر جراح بینی عمل کرده برای چنین فیلم هایی ملموس نیست. بنابراین کارگردانان برای فیلم های تاریخی با بازیگرانی با چهره عمل کرده و بازیگری که نتواند حس بگیرد و خنده و گریه مصنوعی داشته باشد قرارداد نمی بندد و بازیگران با چهره عروسکی و فانتزی اغلب به درد مدل شدن و بازیگر تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی می خورد و به درد بازیگری فیلم های تاریخی نمی خورد که البته در بسیاری از فیلم ها مانند فیلم شهرزاد نیز بسیاری از بازیگران با دماغ عملی حضور داشتند که نتوانسته بودند عمل دماغ آن ها را پنهان کنند.




مسئله عمل کردن بینی در مواقعی که جراحی زیبایی بینی برای طبیعی تر شدن و بهبود قیافه انجام شود بسیار متفاوت است با زمانی است که در این مرداب افتاده و با تقلا بیشتر و بیشتر غرق می شوند.
یکی از جراحی های پلاستیک رایج و بسیار شایع در میان زنان و مردان جراحی بینی است که هدف بیشتر آن ها داشتن ظاهر متناسب و زیبا است و بسیاری از بازیگران زن برای چهره شدن و معروف شدن پس از انقلاب تصمیم به ایجاد تغییر در فرم صورتشان گرفتند بهترین دکتر بینی تا چهره خود را برای مخاطبان قابل پذیرش تر کنند که البته در آن دوره این جراحی ها اغلب برای کوچک کردن بینی های بزرگ و رفع نواقص بینی صورت می گرفت و به ترکیب چهره ها و زیباییی صورت کمک می کرد، اما روز به روز هدف بازیگران تغییر کرد و دلیل اصلی آن ها برای جراحی بینی تغییر کرد و بسیاری از بازیگرانی که هیچ ایرادی در بینی شان نداشتند اقدام به جراحی بینی کردند.
از جمله بازیگرانی که با جراحی بینی و انجام عمل زیبایی روی صورتش مسیر بازیگری اش تغییر کرد نگار فروزنده بود که چهره معصومانه و دست نخورده اش به چهره دختری پر جنب و جوش و شوخ طبع و شر تبدیل شد به طوری که با مقایسه نقش های قبل و بعد از عمل زیبایی به راحتی می توان متوجه این تغییرات شد.




به گفته خود نگار فروزنده او مجبور شده در سن 18 سالگی بینی خود را عمل کند و در این باره می گوید در یکی از فیلم هایش به ناگهان در یکی از سکانس ها صورت او با در برخورد می کند و فورا به بیمارستان منتقل می شود و این آسیب دیدگی منجر به شکستگی بینی او می شود و برای همین موضوع مجبور به جراحی بینی می شود و می گوید بهترین دکتر بینی در تهران اگر چنین اتفاقی برایم نمی افتاد هرگز اقدام به جراحی نمی کردم و همچنین می گوید من فرم و شکل چهره و صورت اصلی و سابقم را دوست داشتم و می خواستم با همان چهره که کارم را شروع کردم ادامه بدهم اما به خاطر اتفاقی که برایم افتاد مسیرم تغییر کرد و جراحی بینی ام را پنهان نمی کنم و از همان ابتدا در دفتر یکی از روزنامه ها حضور پیدا کردم و در رسانه ها این موضوع را مطرح کردم.

نگار فروزنده گفته بسیاری از مردم را که می گویند او دو بار بینی اش را عمل کرده و گونه گاشته را تکذیب می کند و می گوید من تنها یک بار در سن 18 سالگی جراحی بینی انجام داده ام وجراحی دیگری روی صورتم انجام نداده ام و اگر عکس های 18 سالگی به بعد من را ببینید متوجه می شوید که هیچ گونه تغییری در چهره من ایجاد نشده است.
بسیاری از افراد با بهترین دکتر عمل بینی مخالفند و معتقدند بازیگرانی که جراحی بینی انجام داده اند با محدودیت انتخاب نقش مواجه می شوند اما نگار فروزنده بر خلاف آن ها می گوید ملاک انتخاب بازیگران تغییر کرده و شرایط بازیگران متفاوت شده است و متاسفانه امروزه بازیگرانی که جراحی انجام داده اند بسیار بیشتر از دیگر بازیگران که هیچ گونه جراحی انجام نداده اند بازی می کنند و بازیگرانی که جراحی انجام داده اند با پیش گرفتن سیاست ها و زد و بندهایی بیلبوردها و پوستر های فیلم ها را به خود اختصاص می دهند.اما نگار فروزنده می گوید من مخالفتی هم با جراحی های زیبایی زنان ندارم و انجام جراحی برای برخی افراد که نواقصی در چهره دارند و ناچار به عمل هستند خوب و زیباست اما امروزه حالت وسواس گونه و اغراق در انجام این نوع جراحی ها مد شده و حالت همه چهره ها به یک شکل در آمده و این موضوع به دلیل کمبود اعتماد به نفس است.

بسیاری از بازیگران جراحی ظریف و نا محسوس روی چهره شان انجام می دهند و در پاسخ به این سوال که آیا جراحی انجام داده اید یا خیر منکر جراحی صورت می شوند و بسیاری از بازیگران نیز که چهره طبیعی دارند و جراحی انجام نداده اند متهم به انجام جراحی می شوند .یکی از بازیگرانی که در این دسته قرار دارد لیلا بلوکات است که می گوید به دلیل برجستگی گونه و کوچکی بینی ام بارها مورد قضاوت قرار گرفته ام و حتی بسیاری از کارگردان ها نیز تصور می کنند من جراحی زیبایی انجام داده ام اما قسم می خورم هیچ گونه بهترين جراح پلاستيک تهران انجام نداده ام و اصلا از جراحی خوشم نمی آید و از این که بسیاری از خانم ها جراحی های متفاوت انجام می دهند و چهره همه شبیه به هم می شود خوشم نمی آید.و او معتقد است که کارگردان های حرفه ای و کاربلد هرگز سراغ بازیگرانی که جراحی زیبایی انجام داده اند نمی روند و به آن ها توجهی ندارند و می گوید کارگردان ها از بازیگرانی که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده اند مانند ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی و هدیه تهرانی و فاطمه معتمد آریا و مریلا زارعی استقبال می کنند و این بازیگران در فیلم های خوب بازی می کنند.



و او می گوید بازیگرانی که جراحی زیبایی انجام می دهند با محدودیت انتخاب نقش مواجه می شوند و به ضرر خودشان کار می کنندو می گوید به نظر من تمام بازیگران زن چه با عمل و چه بی عمل زیبا هستند و نباید به صورتشان دست بزنند زیرا در بهترین جراح بینی در ایران صورتی که جراحی زیبایی انجام دهند نمی توانند با کارگردان های سرشناس و در فیلم های خاص و معناگرا بازی کنند و تنها برای فیلم های تجاری به سراغ آن ها می آیند.برای مثال کارگردان های سرشناس مثل مجید مجیدی یا اصغر فرهادی هرگز به سراغ بازیگرانی که جراحی زیبایی انجام داده اند نمی روند و به دنبال بازیگرانی هستند که کوچکترین جراحی انجام نداده باشند و اگر رزومه کاری آن ها را مشاهده کنید متوجه این موضوع خواهید شد که البته اگر فیلم های اخیر آن ها با بازی مینا ساداتی را فاکتور بگیریم.

او همچنان می گوید من شانس بازی در فیلم محمد رسول اله را به دلیل اینکه کارگردان فکر کرد صورتم را جراحی کرده ام از دست دادم که البته به دلیل اینکه مدل بینی من بالاست شاید حق داشت این گونه فکر کند و برای فیلم های تاریخی کارگردان به این موضوع بسیار اهمیت می دهد که چهره بازیگر طبیعی باشد.و می گوید تنها کسی که به چهره بازیگر دست می زند گریمور است و تنها او می داند که صورت چه کسی جراحی نیست و همه گریمورهایی که با من کار کرده اند می دانند که من جراحی زیبایی انجام نداده ام.
لیلا بلوکلت همچنین می گوید گاهی معضلی در چهره یک نفر وجود دارد که موجب خجالت او می شود و جراحی آن ایرادی ندارد اما این که همه اجزای صورت را بهترین جراح زیبایی بینی کنند اشتباه است.و می گوید همه دخترهای ما و همه بازیگران زیبا هستند اما از خوشی زیاد اقدام به جراحی هی ازیبایی می کنند و موقعیت خود را محدود می کنند و می گوید خوشبختانه جراحی زیبایی در بین مردها کمتر دیده می شود و معتقد است که مرد نباید به صورتش دست بزند.

اولین بازیگری که تزریق ژل لب انجام داد و از این جراحی رضایت ندارد شراره رخام است که می گوید انجام این کار سلیقه شخصی و یک هوس آنی بود و من باید برای انجام آن بیشتر فکر می کردم اما انجام این جراحی تاثیر منفی روی کارم داشت و طبیعی بود که نقش های پلیسی و تاریخی به من ندهند.و شراره رخام می گوید زمانی که من تزریق ژل لب انجام دادم چون ژل های موقت به بازار نیامده بودند من مجبور بودم از مواد دائمی استفاده کنم و مواد دائمی برای بدن بسیار مضر هستند و بسیاری از افراد به این مواد آلرژی دارند و به همین دلیل زیبایی شان را از دست داده اند و اگر من هم این مواد را تخلیه نمی کردم شاید چند سال بعد به این مواد حساسیت پیدا می کردم و به من آسیب می رساند.او همچنین می گوید من در آن زمان بسیار تحت تاثیر آنجلینا جولی که البته چهره او به طور طبیعی این گونه است قرار گرفتم و به خاطر هوس این کار را انجام دادم و اگر تفکر الانم را در آن زمان داشتم شاید این جراحی را انجام نمی دادم و به خانم ها توصیه می کنم هرگز این جراحی را انجام ندهند و در صورتی که مایلند حداقل از مواد موقتی استفاده کنند که اثر آن ها بعد از چند وقت از بین می رود.



و بسیاری از بازیگران دیگر که جراحی بینی شان آشکار است علاقه ای به صحبت در این باره نداشتند و معتقد بودند که جراحی زیبایی صورت یک دغدغه و موضوع شخصی است که از جمله این بازیگران بهنوش بختیاری و آرام جعفری و بیتا بادران بودند. همچنین آنا نعمتی از انجام جراحی بینی اش بسیار پشیمان است و در صفحه اینستاگرامش نیز مطرح کرده است.و نیره فراهانی نیز مسیر بازیگری اش به دلیل جراحی بینی تغییر کرد


و بازیگران میانسالی مثل افسانه بایگان و کتایون ریاحی نیز جراحی بینی انجام داده اند و الناز شاکر دوست نیز که جراحی بینی اش را تکذیب می کرد با انتشار عکسی از دوران دانشجویی توسط همکبلاسی قدیمی اش جراحی بینی او نیز فاش شد.و بهترین جراح بینی شیلا خداداد نیز توسط دکتر فرزین سرکارات قبل از ازدواج جراحی بینی انجام داد .و حسام نواب صفوی نیز با جراحی بینی شباهت خود با الویس پریسلی افزایش داده است و دیگر بازیگران مردی که جراحی بینی انجام داده اند برزو ارجمند و سپند امیر سلیمانی و حسین محجوب هستند.
 
توقيعي
تجمیل الأنف,تجميل الأنف في ایران,جراحی بینی, عمل بینی,بهترین دکتر جراح بینی,بهترین جراح بینی گوشتی,جراح بینی,متخصص جراحی بینی,بهترین دکتر بینی,بهترین دکتر عمل بینی,بهترین دکتر بینی در تهران,متخصص گوش و حلق و بینی,متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران, جراحی زیبایی بینی

المواضيع المتشابهة

أعلى